Enään kaksi ja puoli tunti, niin sitten kirmailen lomalle. Se loma tulee tarpeen. Tais siis mikä loma. Töissähän mä oon koko loman. Olen kyllästynyt ihmisten yleiseen negatiivisuuten täällä. Koskaan ei tul emitään positiivista suusta, koska kaikki on mukamas niin p*****. Äiti on edelleen hoidossa kuluttamassa turhaan hoitajien, meidän ja omaa aikaansa. Mikäs siinä. Olen ottanut nyt etäisyyttä eli soitellaan vain kerran viikossa. Silloin se suunnaton ketutuskaan ei tule kuin kerta viikkoon. :) En enään uskalla yksin äidillä ollessani nukkua, koska viime viikolla vielä herra x:ssä kävi siellä riehumassa. Se vaan ylty rikosilmoituksesta ja lähestymsikiellosta. Nukun siis seuraavat kolme viikkoa millon missäkin. Helmikuun jälkeen, kun saan häät hoidettua alta niin pysyn mahdollisimman pitkään Iisalmessa.

Heti loman jälkeen aloitan kunnon teho treenit ja kohteen aon kesän kisat haussa ja tokossa. Ihmeen hyvin on sujunu kolmen koiran kanssa. Mutta annan mielelläni tammikussa ne muiden hoidettavaksi. Ei soskereita enään mulle. :D