Kiitos Riikka siitä,että olen saanut hoitaa Capoa. Mulla on ollut kivaa, mutta varsinkin Jade on nauttinut saadessaan juosta ja leikkiä pojan kanssa. Jade on näyttänyt pari kertaa oikein närhen munat sun mukamas niin kovalle mieelle. Lälläslää. ;) Yritin parhaani mukaan hoitaa niin kuin omaani, mutten onnistunut siinä niin hyvin kuin oli tarkotus. Tarkotushan oli,että olisit saanut koiran kunnon muskeleiden kera. :/  Nyt saat vain lihavan koiran. :D Harmi vaan,että jos se ei ollu koiran jalka niin sitten mun omat koivet eivät toimineet niin kuin piti. Niin kuin sanoin, mukavaa oli ja olisin miestä voinut pidenpäänkin pitää. Puolessa välissä huomasin kiintyneeni siihen jo ihan liika, minkä jälkeen aloinkin vierottaa itseäni siitä. "Se on riikan koira, ei mun, se on riikan" Hyvä mantra, kannattaa kokeilla. ;) Jooh, oon ollu tänään 10h koulussa niin antakaa anteeksi outo huumorini.